Untuk perlindungan yang lebih meluas, anda mungkin mahu mempertimbangkan perlindungan berjenis KOMPREHENSIF. Bukan sahaja anda boleh mendapatkan segala yang kami tawarkan di bawah perlindungan PIHAK KETIGA, malahan anda juga boleh mendapat indemniti ke atas kehilangan atau segala kerosakan kepada kenderaan anda atau alat ganti yang disebabkan oleh peristiwa berikut: |
|
Anda boleh memohon untuk perlindungan tambahan yang meliputi: |
|
Satu langkah untuk meningkatkan kecekapan perkhidmatan kami kepada peserta, program Tele Bantuan menawarkan PERKHIDMATAN TUNDA PERCUMA dari tempat kemalangan ke bengkel panel Takaful Malaysia yang terdekat, 24-jam setiap hari, di mana sahaja di Malaysia. *Nombor Tele Bantuan : 1-800-888-788 |
Tuesday, 11 February 2014
TAKAFUL MALAYSIA MOTOR
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
TAHUKAH ANDA BERKENAAN CLAIM LOSS OF USE ? Loss of Use adalah kenderaan yang hilang keupayaan untuk berfungsi & perlu berada di ben...

-
INSURANS CERMIN KERETA – APA YANG PERLU ANDA KETAHUI Cermin kereta retak seribu dan terpaksa berhenti di bahu jalan adalah satu pe...
-
GERAN KENDERAAN HILANG? Step Pertama : Buat sehelai salinan kad pengenalan owner kereta depan belakang. Step Kedua : Pergi ke JP...
-
Jenis-jenis Insurans yang terdapat di Malaysia Kita sering mendengar pelbagai jenis polisi insurans yang ditawarkan tanpa benar...
No comments:
Post a Comment